Розквіт династії
Історія династії Civic бере початок в 1972 році. Саме тоді був випущений перший автомобіль серії-довгожителя - Хонда Цівік першого покоління. Оригінальний Honda Сivic - це вкрай компактний верткий автомобіль з вельми економічним рівнем витрат палива і без яких би то не було дизайнерських вишукувань. Самі конструктори позиціювали Хонда Цівік першого покоління як економічний недорогий автомобіль початкового і середнього (нижчого) класу і не готували йому приголомшуючий успіх. Проте, їх прогнозам не судилося збутися: нафтова криза, що вибухнула декількома місяцями пізніше, підвищила попит на автомобілі з малою витратою палива до небувалих висот, це створило благодатний грунт для успіху Хонда Цівік.
Хонда Цівік 1972
Друге покоління моделі було випущене через сім років після появи оригінального автомобіля. По суті, Honda Сivic другого покоління - це своєрідна робота над помилками, проведена конструкторами і дизайнерами Honda на тверду «п'ятірку». Не дивлячись на не дуже великий список змін, Хонда Цівік стала ще більш популярною і доступною. Крім того, автомобіль придбав ще одну перевагу перед конкурентами - він повністю задовольняв вимогам по рівню домішок у вихлопах, був украй екологічним.
Хонда Цівік 1979
Третє покоління Honda Сivic побачило світ більш ніж через десять років після виходу оригінальної моделі, в 1983 році. До проектування даної модифікації конструктори Honda підійшли грунтовно: був істотно змінений дизайн автомобіля, випущені різні типи кузова, збільшена колісна база, замінений двигун. Як і попередники, Хонда Цівік третього покоління отримав визнання автоаматорів, став успішним авто.
Хонда Цівік 1983
У 1987 році була випущена модифікація Хонда Цівік з повним приводом, в цьому ж році публіці було представлено четверте покоління моделі. Оновлений Honda Сivic продовжив курс третього покоління на збільшення потужності і комфортності, була замінена підвіска і покращені характеристики двигуна. Хонда Цівік ріс з кожним роком, причому, буквально: тенденція збільшення колісної бази і загального розміру автомобіля продовжилася і в четвертому поколінні.
Хонда Цівік 1987
1991 рік було ознаменовано значимим для всієї лінійки Honda Сivic і всієї автомобільної громадськості подією - вийшла Хонда Цівік п'ятого покоління. По суті, це абсолютно інший на вид автомобіль, більш сучасний і спортивний. Традиція конверсійних впроваджень професійних спортивних елементів продовжилася і в п'ятій модифікації моделі. Крім того, був помітно розширений салон і знов збільшена колісна база.
Хонда Цівік 1991
Шосте покоління, випущене в 1996 році, продовжує справу п'ятого, автомобіль молодіє день від дня: ще більше агресії, ще більше комфорту, ще більше спорту. Рестайлінг, заміна ключових вузлів, підвищення рівня зручності - ось неповний список основних змін в шостому поколінні.
Хонда Цівік 1996
Сьоме покоління, що з'явилося в 2001 році, зробило крок вбік від логічної лінії розвитку серії. На зміну агресії і виклику прийшов відносно спокійний дизайн, плавні переходи, закруглені кути. Сьоме покоління Хонда Цівік в рік випуску отримало звання «Автомобіль року» на батьківщині, в Японії.
Хонда Цівік 2001
Восьме - і останнє на сьогоднішній день, - покоління Honda Сivic знов вводить моду на агресивний дизайн. Із змін гідні згадки два варіанти дизайну, побудовані на різних принципах «седан» і «хетчбек», замінені рушійні елементи. В даний час ведуться роботи по випуску дев'ятого покоління моделі.
Хонда Цівік
Гоночний стиль
Хонда Цівік останнього покоління навіть в найспокійнішому кузові «седан» виглядає спортивним автомобілем. Плавні, але, в той же час, агресивні лінії, хижий профіль, загрозливий розріз фар. Безумовно, дизайн досить вдалий, конструктори гідні усіляких похвал.
Інтер'єр автомобіля також вельми і вельми непоганий. Досить дорогі і якісні матеріали, навіть в найдешевшій комплектації, хороша якість збірки, прогресивний дизайн - чого ще бажати молодому водієві? У тому, що цільовою аудиторією Honda Сivic восьмого покоління є молодь, сумнівів немає жодних.
До останнього Хонда Цівік є деякі претензії в плані ергономіки. Досить нетипово розташовані сидіння, що примушує водія і пасажирів знаходитися в практично напів-лежачому положенні, стильний, але досить важкий для сприйняття дизайн приладової панелі - все це додає деяких незручностей. Проте, разом з цим Honda Сivic пропонує безліч приємних дрібниць: порожнин, кишеньок, скриньок.
Внутрішнього простору Хонда Цівік з лишком вистачає на чотирьох пасажирів, проте, при спробі розмістити на задньому сидінні - яке, по суті, є тримісним, - законну третю людину призводить до несподіваного зменшення комфорту для всього заднього ряду. Причина тому - досить різкі і круті скоси кузова, що зменшують простір.
Ходові характеристики також свідчать про близькість моделі до спортивного класу. Максимально комфортна швидкість пересування в Honda Сivic - 120 км/ч. Навіть на цій, безумовно, немаленькой швидкості Хонда Цівік показує видатні характеристики шумоизоляції - їхати дійсно комфортно. Динаміка близька до спортивної, підвіска також жосткувата для цивільного автомобіля. Загалом і в цілому, управління Хонда Цівік восьмого покоління принесе задоволення всім любителям швидкої їзди.
Хонда Цівік восьмого покоління - стильний псевдоспортивний автомобіль з комфортним салоном і прекрасним зовнішнім виглядом - гідне продовження іменитої династії.
Немає коментарів:
Дописати коментар