карта сайта

суботу, 2 лютого 2013 р.

Такі машини ти достеменно не побачиш на звичайних дорогах Дізнайся більше: http://man.tochka.net/ua/44198-5-luchshikh-samye-ekstremalnye-gonochnye-avtomobili-foto/


Зима - доречний час, щоб поговорити про найекстремальніші гоночні автомобілі. Поки пілоти "Формули-1" тестують нові боліди, а до 24 годин Ле-Мана ще кілька місяців, згадаймо найекстремальніші гоночні автомобілі, які навряд чи виїдуть за межі треку.
Екстремальні гоночні автомобілі: KTM X-Bow
KTM X-Bow
Компанія КТМ представила гоночний болід X-Bow на Женевському автосалоні в 2007 році. Машина розроблялася разом із Audi, і багато в чому завдяки німецьким технологіям, X-Bow важить лише 700 кг.
Під капотом в авто 1,9-літровий мотор потужністю 240 к.с. Першу сотню X-Bow долає за 3,9 с, а максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год.. Але на спеціальних шинах машину можна розігнати і до 290 км/год.
Коштує таке задоволення $90 тис.
Екстремальні гоночні автомобілі: Caterham 7 Superlight R500Caterham 7 Superlight R500
Caterham 7 Superlight R500 ніколи не виїде за межі гоночної траси. Річ навіть не у швидкості (100 км/год. автомобіль набирає за 2,8 с), і не в потужності (2-літровий мотор видає одразу 263 к.с.).
Це авто було створене спеціально для гонок у 2008 році й одразу було визнане програмою Top Gear кращим автомобілем року. За кермом Superlight R500 Стіг проїхав тестове коло швидше, ніж на Pagani Zonda F і Bugatti Veyron.
Caterham 7 Superlight R500 оцінюють у $50 тис.
Екстремальні гоночні автомобілі: Radical SR3 SL
Radical SR3 SL
Про цю машину не треба багато говорити, достатньо дізнатись її характеристики. Radical SR3 SL оснащена 2-літровим мотором, що розвиває 300 к.с. Від нуля до сотні цей рейс-кар розганяється за 3,1 с, а максимальна швидкість становить 260 км/год. При цьому автомобіль важить 675 кг.
Вартість Radical SR3 SL становить $110 тис.
Екстремальні гоночні автомобілі: Ariel Atom 3
Автор: arielatom.com
У 2008 році компанія Ariel представила гоночний автомобіль Atom 3, забезпечений мотором Honda K20Z Type R. Потужність цього 2-літрового агрегату становить 300 к.с. Максимальна швидкість Atom 3 - 250 км/год., а до сотні машина розганяється за 2,8 с. Маса авто - 620 кг.
Автори цієї машини вартістю $70 тис. просто «забили» на дизайн і створили гоночне авто, що відповідає всім аеродинамічним вимогам для свого класу.
Екстремальні гоночні автомобілі: Caparo T1
Caparo T1
Цей британський автомобіль з'явився в 2007 році й одразу привернув увагу громадськості. Caparo T1 зовсім заслужено можна назвати "Найекстремальнішим автомобілем" цього рейтингу.
Його 3,4-літровий мотор видає 575 к.с., тоді як вага машини становить лише 550 кг. До сотні це "диво" розганяється за 2,5 с, а максимальна швидкість становить 300 км/год. Під час гальмування пілот цього авто випробовує перевантаження в 3 g (під час запуску ракети "Союз" космонавти випробовували перевантаження до значення 4 g).
Коштує Caparo T1 - $480 тис.
Дізнайся більше:http://man.tochka.net/ua/44198-5-luchshikh-samye-ekstremalnye-gonochnye-avtomobili-foto/

пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Тюнінг москвича


Тюнінг москвича. Шановні відвідувачі нашого сайту Ви зайшли на сторінку на якій ви можете побачити фото " Тюнінг москвича ", а також отримати дуже цікаву і корисну додаткову інформацію, що стосується данної теми. А саме інформацію з його удосконаленням, тюнінгом, заміною рідних деталей іншими, і навіть від іномарок. Ми сподіваємося, що фото , які представлені нижче Вам будуть до вподоби!

Москвич 2140 тюнінг
Москвич 412 тюнінг
Тюнінг ІЖ Комбі
Тюнінг москвича - фото
Тюнінг москвича 2141
Тюнінг москвич 2141 - фото

Тюнінг Таврія


Тюнінг Таврія (ЗАЗ). Розпочнемо із зовнішності. Обважимо " Таврію " новими бамперами, і виглядати автомобіль буде вже значно краще. Також є можливість установки нової "морди" - облицювання радіатора з "окулярами" на фари.

Тюнінг Таврії
Більш-менш налагоджений і випуск порогів, спідниць під передній бампер і тому подібних елементів зовнішнього обваження. "Антикрило" (не штатний спойлер під заднім склом Таврія) з додатковим стоп-сигналом.

Тюнінг автомобіля Таврія
Що стосується доробки (тюнінг ЗАЗ) автомобіля Таврія в плані технічних характеристик, то тут якщо і є сенс щось робити, то тільки в комплексі. Адже збільшення потужності двигуна тим чи іншим способом тягне за собою необхідність зміни характеристик підвіски, гальм ... Та й посилення кузова, не розрахованого на підвищені навантаження, також не завадить.

Фото тюнінга Таврії
Почнемо авто тюнінг з самої важливої системи автомобіля Таврія : гальмівної. Якщо немає вакуумного підсилювача гальм, то є сенс його встановити. При агресивному стилі їзди гальмівні диски : на заводі поки не "побороли" проблему металу, з якого вони виготовлені, через що гальмівні диски дуже часто "веде", що проявляється биттям при гальмуванні. Що стосується збільшення потужності двигуна, то один з варіантів - переробка двигуна 1,1 л в 1,2 л. Робиться це тривіальної заміною коленвала і поршнів, інших принципових відмінностей у цих двигунів немає.

Таврія тюнінг
Наступний варіант збільшення динаміки автомобіля Таврія криється в заміні головної пари в КПП: штатна ДП з передавальним відношенням 3,875 замінюється на ДП з передавальним відношенням 4,13, що встановлюється на пікап. Максимальна швидкість дещо знизиться, зате збільшиться динаміка.

Тюнінгований ЗАЗ

Тюнінг Ваз 21099


Тюнінг Ваз 21099 - чи гарна ця ідея і яких результатів можна досягти? Зараз ми дізнаємося відповіді на ці питання.

Тюнінг Ваз 21099
Зараз по дорогах їздять автомобілі, модернізовані так, що тільки розбираються люди помітять це. Але є такі, як ваз_21099, які здатні обігнати за своєю потужністю і представників закордонного ринку. При цьому скромний вигляд цієї машини не привертає до себе уваги.
Тюнінг Ваз 21099-2
І лише пильно розглядаючи даний автомобіль можна помітити деякі цікаві деталі: капот з карбону (що можна знайти далеко не на кожному модернізованому зарубіжному автомобілі), SPA Design - дзеркала заднього виду (в карбонових корпусах запозичені у «кільцевиків»), Streetstorm з ксеноном Wild XE Pro - лінзованная оптика. Білі диски «Авіатехнологія» діаметром 15 дюймів і диски AP Racing з 4-поршневими супортами передні гальмівні - все це показує, що в будь-який момент машина готова вступити в бій.
Тюнінг Ваз 21099 фото

Тюнінг Ваз 21099 - чотирициліндровий восьмиклапанний двигун 1.5i під капотом з впускний системою Streetstorm, випускною системою Pro.Sport з карбоновим глушником, з дросельною заслінкою 54 мм, фільтром зниженого опору K & N, свічками і високовольтними дротами NGK.

Тюнінг авто Ваз 21099 . Гальмівна система.: вакуумний підсилювач, основний гальмівний циліндр Торгмаш.
Тюнінг Ваз 21099-1
Інтер'єр.Тюнінг Ваз 21099
Нерегульовані, але зручні спортивні крісла UNP, оббиті шкірою й тканиною. Відчуття «спортивності» досягається наявністю Pro.Sport керма і важеля перемикання передач. Двері, так само як і крісла, оббиті тканиною з шкіряними вставками, для зручності в дверях присутні електроприводи стеклопід'ємників. В автомобілі вбудований бортовий комп'ютер.
Тюнінг Ваз 21099

Також подивіться Тюнінг Ваз 2107, або фото тюнінг Ваз 2106

Тюнінг ВАЗ 2107


Комфортабельний, надійний і практичний в експлуатації седан - ось основні характеристики автомобіля ВАЗ-класика, компонування якого завжди на гідному рівні. Задньопривідною, чотиридверний красень ВАЗ_2107 колись, в пік своєї популярності, отримав престижний титул «Російський Мерседес». З тих пір, і до цього дня, цей невибагливий автомобіль користується широким попитом по всьому СНД. І немає особливого значення, в якому віці ВАЗ 2107 потрапить в руки до свого господаря. Як тільки автомобіль розміняє свої перші тисячі кілометрів, можна сміливо братися за тюнінг ВАЗ 2107.
Тюнінг ВАЗ 2107 (фото)
ВАЗ-класика має стандартне оснащення: пластмасові бампери, впізнаваний дизайн передньої частини, з виконаною виштамповкою під грати радіатора, панель приладів з тахометром і іншими датчиками, анатомічні сидіння c досить високими спинками і динамічний двигун, деколи вимагає доопрацювань. Тим не менш, трохи архаїчний Ваз-класика чудово піддається модернізації. І якщо базова модель з часом починає приїдатися, можна зробити тюнінг ВАЗ 2107, як власноруч, так і скориставшись послугами професіоналів в тюнінг-ательє. Це дозволяє домогтися нестандартних рішень і отримати, в результаті, унікальний автомобіль, аналогів якому навряд чи зустрінеш десь ще.
Тюнінг ВАЗ 2107

Тюнінг ВАЗ 2107 привабливий тим, що, потрапляючи до рук майстру, автомобіль змінюється до невпізнання. Найголовніше, що досконалості немає межі. Якщо власник ВАЗівської класики обмежений у фінансових можливостях, то для цього автомобіля це не є великою перешкодою. Будь-які запчастини та комплектуючі матеріали коштують відносно недорого. При бажанні можна виконати такий тюнінг ВАЗ 2107, що під рев потужного двигуна, при наявності обесшумкі салону, слухаючи музику з вбудованою мультимедійної системи, і розмістившись на шкіряному сидінні, можна відчути себе власником респектабельної іномарки.

Тюнінг ВАЗ 2107_1
Для тих, хто хоче робити тюнінг ВАЗ 2107 (21074) своїми руками, а саме:
Зовнішній тюнінг ВАЗ 2107: виділися з натовпу і стань яскравіше!
Тонка настройка двигуна й інших агрегатів сімки - зроби свій ваз економічніше і (або) потужніше на типових запчастинах або їх аналоги.
Тюнінг ВАЗ-2107 фото
Поліпшення характеристик шляхом "екстремального" тюнінга ВАЗ 2107 - заміни деталей на "спеціально навчені", підготовлені тим чи іншим способом.
Для тих, хто хоче краще знати свій автомобіль, і при необхідності, провести ремонт своїми руками з мінімальними втратами часу і коштів.

Тюнінг двигуна ВАЗ


Тюнінг двигуна ВАЗ. Зазвичай підняття потужності двигуна це і є тюнінг або форсування. Але досить часто підвищити потужність двигуна може банальне доопрацювання стандартних деталей. Розточити, відшліфувати, відполірувати. Такі прості, на перший погляд, але досить трудомісткі операції здатні на багато що. Хай все це не зробить Вашу машину із застарілим мотором ВАЗ об'ємом 1,5-1,8 рівної сучасних автомобілів, та ще й з більшим обсягом, але вже точно вичавить з Вашої "старенької " все на що вона здатна. Але при цьому це буде все той - же ВАЗ ...

Наведемо короткий список основних напрямків у доопрацюванні і тюнінг двигуна ВАЗ. Цікаво готові - Ви на такі витрати грошей і часу вирішувати Вам.
Тюнінг двигуна ВАЗ
Сподіваємося, що цією статтею ми хоч частково розвінчаємо думку багатьох, що після установки фільтра - нулевика (50-70 доларів і 3-5% потужності), прямотока (кілька сотень доларів, можливо до 1000, у кращому випадку ті-ж 3 - 5% потужності) і можливо чіп-тюнінгу (для атмосферних двигунів не більше 10%) машина просто таки полетить.
Новий тюнінг двигуна ВАЗ
Найчастіше, стандартна (заводська) прошивка вітчизняних автомобілів (в частності ВАЗ) виявляється далекою від ідеалу. Звичайно, бувають випадки, коли виробник оперативно виправляє свої помилки. Але найчастіше власники автомобіля ВАЗ змушені самостійно покращувати свого залізного коня.

Тюнінг двигуна ВАЗ - це робота над поліпшенням певних параметрів (тюнінг) двигуна, таких як:

-поліпшення економічності

-збільшення потужності

-збільшення крутного моменту

-збільшення ресурсу роботи двигуна

Тюнінг двигуна ВАЗ - поліпшений

Тюнінг скутерів


Як роблять тюнінг скутерів своїми руками? Навіщо взагалі скутеру потрібентюнінг? Щоб відповісти, треба розібратися, а навіщо взагалі нам потрібен скутер?

Тюнінг скутера - своїми руками
Одна справа, коли скутер дає можливість забути про пробки, спеку, - та і витрата палива мінімальний. Тут все ясно з 50 см.куб - настає час, коли динаміки та максимальної швидкості потрібно / хочеться більше. Грамотно підійшовши до збільшення продуктивності скутера ми отримаємо бажаний результат.


Тюнінг скутера
Інша справа, якщо скутер у нас - як засіб виділитися з натовпу, вразити всіх ульотним прискоренням і значним басом вихлопу. Тут напрямки тюнінга вже зовсім інше. Та й взагалі, часто має сенс просто поміняти скутер на більш потужний, ніж тюнінгувати полтинник.

Професійний тюнінг скутера
Ну а далі в цій статті поговоримо про те, як і чим закластися під тюнінг скутерів, і під серйозний тюнінг скутера своїми або чужими руками, а головне з розумом.

Вдалий тюнінг скутера

Тюнінг скутерів

Тюнінг Ваз 2106

ВАЗ 2106 «Шістка»
Авто ВАЗ 2106 являє собою седан укомплектований п'ятьма посадковими місцями, 4-ма дверима і оснащений 5-ти або 4-хступенчатой ​​КПП. Движок володіє робочим об'ємом в 1.6 л, тип двигуна - карбюраторний.

Дана модель була створена на основі автомобіля ВАЗ 2103 («трійка»). Після випуску ВАЗ 2106 на Тольяттинском заводі, автомобіль отримав дуже високу популярність у більшості населення.

Перші моделі «Шістки» зійшли з конвеєра в середині 1976 року. За підрахунками фахівців за 26 років було створено близько 4 мільйонів автомобілів ВАЗ 2106. Офіційне призупинення виробництва було в 2002 році.


Спільно з виробництвом «шістки», в тому ж виробничому цеху в 1998 році стартувало виробництво нової моделі ВАЗ 2110 («десятка»). Щоб забезпечити потреби величезного попиту нової моделі, після 4 років «Шістку» було прийнято виробляти на заводі ІЖ, де продовжувала виготовлятися аж до кінця 2006 року.


На новому виробництві ВАЗ 2106 оснастили зміненими стоп-сигналами, а так само більш комфортними сидіннями. Після того як популярність автомобіля серед покупців стала дуже низькою, було прийнято рішення про якнайшвидше закриття виробництва ВАЗ 2106. На заводі ІЖ було зібрано близько 130 тисяч автомобілів даної марки.
Також почитайте про тюнінг ВАЗ 2107.


Основними відмінностями «трійки» від «шістки» стало: більш красивий кузов і салон. На фарах ВАЗ 2106 стали присутнім окантовки з пластмаса (як би новий тюнінг авто ваз 2106), які надали їм більш виразний вигляд, піддалася тюнінгу решітка радіатора, так само змінився бампер, його оснастили куточками і «іклами» з пластмаси. У моделі ВАЗ 2103 відсутня підсвітка заднього номера, в «шістки» цей недолік виправили. У ВАЗ 2106 салон зазнав наступної модернізації: збільшилася звукоізоляція, сидіння водія та переднього пасажира оснастили підголовниками, а так само зробили їх більш привабливими і естетичними. Основні елементи передньої панелі залишилися не зміненими, тільки піддалася модернізації приладова дошка, яка стала мати більш привабливий вигляд.


Технічні зміни автомобіля ВАЗ 2106
На автомобіль ВАЗ 2106 своїми руками встановлювався двигун об'ємом 1.6 літра, який був більш потужним, ніж у ВАЗ 2103. Рубіж швидкості в 100 км / год автомобіль долав за 16 секунд, що було досить таки добре, на ті часи. Такий двигун розташовувався на лінії розділяє авто на дві рівні частини, таке розташування стало типовим для автомобілів мають задні провідні колеса.



Зміні так само піддалася і електрична складова нового автомобіля. Перші «шістки» сходили з конвеєра з карбюраторами «Вебер», а згодом їх замінили на карбюратори типу «Озон». Основна відмінність даних карбюраторів полягало в наступному, «Озон» володів економайзером і пневмопривідною заслінки камери, а «Вебер» складався із клапана знаходиться в камері поплавця.


Найпростіша версія «шістки» оснащувалася контактним видом запалювання, після наступних модернізацій, наприклад в моделі ВАЗ 21065 його замінили на безконтактне запалювання.

Тюнінг Ваз 2101

На данній сторінці зібрана невелика фотопідбірка " тюнінг Ваз 2101 ". Цей автомобіль вже став брендом радянського автопрому, жодна іномарка стільки не проживе. Ваз 2101 почав випускатися в 1974 році, останній рік випуску 1988. Виходить, що фактично 23 роки данний автоміль не випускається, але до сих пір залишається одною із самих популярних і дуже практичних авто. Багато власників даної моделі Ваза намагаються йти в ногу с часом, при цьому роблячи дуже класний апгрейд автомобіля, тобто тюнінг Ваз 2101

Супер тюнінг Ваз 2101

Крутий Тюнінг Ваз 2101

Копійка тюнінг - фото

Фото - тюнінга копійки
Ваз 2101 тюнінг
Фото тюнінга Ваз 2101

Chevrolet Aveo (Т200) 2003–2006 г. в.


Металл кузовных панелей Aveo достаточно мягкий, и их легко деформировать, просто толкая машину. В переднем бампере нет металлического усилителя, и даже легкие удары грозят серьезными последствиями, а еще может оторваться усилитель-распорка между задними стойками кузова. Отмечено запотевание передних «поворотников» (версии 2003–2005 гг.), передней оптики (2005–2006 гг.) и задних фонарей. Cалон узковат – водитель и передний пассажир могут сталкиваться локтями, а троим на галерке тесновато. Самый распространенный двигатель 1,5 л до капремонта может выходить 400–500 тыс. км, а 1,2 л – слабоват и его моторесурс меньше. В 1,5-литровом со временем дают течь передний сальник распредвала и прокладка клапанной крышки, иногда отказывает термостат, часто засоряется регулятор холостого хода, возможны сбои в работе при резком прибавлении оборотов на непрогретом двигателе. В МКП из-за перетяжки на заводе лопалась крепежная шпилька подушки коробки, а в АКП из-за попадания влаги и грязи окисляются и ржавеют контакты разъемов подключения ЭБУ. Общая неполадка КП обоих типов – течь заводских сальников полуосей и хруст наружных «гранат». Подвеска Aveo энергоемкая. В рулевом дает течь сальник рулевого вала и выходят из строя рулевые тяги, которые выполнены вместе с рейкой.
Chevrolet Aveo (Т200)Chevrolet Aveo (Т200)
Салон Aveo оформлен более привлекательно, чем у многих конкурентов. Ключевая черта дизайна – круглые детали интерьера. Пластик отделки жесткий, но не скрипучий. Передние стойки и высокая корма чуть ограничивают обзорность.

Салон Aveo оформлен более привлекательно, чем у многих конкурентов. Ключевая черта дизайна – круглые детали интерьера. Пластик отделки жесткий, но не скрипучий. Передние стойки и высокая корма чуть ограничивают обзорность.

Chevrolet Aveo (Т200)

Общие данные

Тип кузова
седан
Дверей/мест
4/5
Габариты, Д/Ш/В, мм
4235/1670/1495
База, мм
 2480
Масса снаряж./ полн.,  кг
1045/1540
Объем багажника, л 
375/727
Объем бака, л
45

Двигатели

Бензиновые 4-цилиндр.:
1,2 л (72 л. с.), 1,4 л (83 л. с.), 1,4 л 16V (94 л. с.), 1,5 л  (86 л. с.), 1,6 л 16V (106 л. с.)  

Трансмиссия

Тип привода
передн.
КП
5-ст. мех., 4-ст. авт.  

Ходовая часть

Тормоза передн./задн.
диск. вент./бараб.
Подвеска передн./задн.
независ./полузавис.
Шины
175/70 R13, 185/60 R14

Плюсы

Минусы

  • Широкое предложение на вторичном рынке
  • Доступная цена обслуживания и запчастей
  • Хорошая ремонтопригодность
  • Неприхотливый двигатель
  • Надежная «механика»
  • Энергоемкая и долговечная подвеска
  • Рыночная стоимость выше, чем у многих бюджетных моделей
  • Запотевание оптики
  • Низкая коррозионная стойкость
  • Тонкий металл кузова, отрывается усилитель между задними стойками
  • Передние стойки ухудшают обзорность
  • Течь сальников полуосей и кулисы переключения передач
  • Выход из строя термостата и датчиков ABS
  • Проблемы с АКП
  • Несменные рулевые тяги
  • Шум выжимного подшипника
  • Обрывает шпильку подушки крепления КП
  • Узковатый салон